Mijn Blog voor in Zambia!! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van lourien meulenbeld - WaarBenJij.nu Mijn Blog voor in Zambia!! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van lourien meulenbeld - WaarBenJij.nu

Mijn Blog voor in Zambia!!

Door: Lourien Meulenbeld

Blijf op de hoogte en volg lourien

13 September 2013 | Nederland, Harderwijk

Nog 10 nachtjes en dan vertrek ik al naar Zambia!!! De spanning stijgt en ik zal van iedereen afscheid moeten nemen..... Dit is mijn blog, dus voor de mensen die het leuk vinden al mijn avonturen te volgen kunnen dat doen via deze site!!! Veel leesplezier alvast :) Liefs, Lourien

  • 13 September 2013 - 14:02

    Ritske:

    Ik zal je missen!

  • 13 September 2013 - 14:31

    Lisanne:

    Super leuk schatje!

  • 13 September 2013 - 14:47

    Monique:

    Jaaaaa, dit vind ik leuk! Nu kan ik toch nog een beetje bij je zijn :)

  • 13 September 2013 - 15:46

    Manon:

    Dat vinden we zeker leuk!!! xx

  • 13 September 2013 - 17:09

    Inge En Erik Bouman:

    Leuk Lourien, we gaan je zeker volgen, xxx

  • 26 September 2013 - 19:37

    Milou:

    Ik ben heeeel erg benieuwd naar je eerste verhaal! Mis je! xxx

  • 28 September 2013 - 12:05

    Marnou:

    Heel veel plezier in Chipata!
    Ik hoop dat jullie het net zo leuk kregen als ik het heb gehad. Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Zou je trouwens aan Gertie willen vragen of hij bij het postkantoor wil kijken of er nog een pakketje voor mij ligt? (als je dit pas later leest, wil jij dan kijken en het mij even laten weten?)

    Liefs Marnou
    geniet ervan :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Zambia

Projecten doen in Chipata, Zambia

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2014

Old madala en Big Mama gaan naar Zambia

17 December 2013

Het einde is in zicht!!

29 November 2013

Over de helft!

15 November 2013

Caritas en Lumezi

31 Oktober 2013

Op safari @ South Luangwa
lourien

Actief sinds 05 Sept. 2013
Verslag gelezen: 746
Totaal aantal bezoekers 10316

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 22 Januari 2014

Zambia

Landen bezocht: